Vi har haft en spännande och intensiv lektion där alla elever deltog med liv och lust i Word feud. Vi använde skolans iPad och eleverna fick chans att verkligen visa sina kunskaper i det engelska språket och några nya ord lärde de sig säkert också. Även lärarna blev utmanade av eleverna och deltog med glädje.
Några elever har valt att fortsätta spela mot lärarna.
Vi kommer att använda Word feud i engelskundervisningen även i fortsättningen.
/Ulrika H
Kul att ni hade en inspirerande lektion!
SvaraRaderaHoppas ni fortsätter utforska möjligheterna med iPad i engelskundervisningen. / Maria