iPad på Östervång

Vi skriver om våra erfarenheter av att använda iPad i undervisningen på Östervångsskolan.

torsdag 30 januari 2014

Supportsida för nybörjaranvändare iPad

http://skola.karlstad.se/ipadsupport/

En jättebra, tydlig webbplats med massor av handledning hur man hanterar iPad som nybörjare.
Upplagd av iPad-fröken kl. 11:24 Inga kommentarer:
Skicka med e-postBlogThis!Dela på XDela på FacebookDela på Pinterest
Senare inlägg Äldre inlägg Startsida
Prenumerera på: Inlägg (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2014 (1)
    • ▼  januari (1)
      • Supportsida för nybörjaranvändare iPad
  • ►  2013 (4)
    • ►  maj (1)
    • ►  februari (1)
    • ►  januari (2)
  • ►  2012 (6)
    • ►  november (3)
    • ►  oktober (3)

Pedagoger

  • Ewow
  • Malin P
  • Ulrika H
  • Unknown
  • Unknown
  • östervångfröken
  • iPad-fröken
Temat Eterisk. Använder Blogger.