iPad på Östervång
Vi skriver om våra erfarenheter av att använda iPad i undervisningen på Östervångsskolan.
tisdag 27 november 2012
Animoto
Make your own
slide show
at Animoto.
Inför torsdagens kurs, så har jag testat Animoto som vi fick tips av Joachim Thornström när han var har. Vi testar detta program på torsdag.
Try our
video maker
at Animoto.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar